Καμπαναριό του 15ου αιώνα στην Κεφαλονιά

Καμπαναριό του 15ου αιώνα στην Κεφαλονιά
Αγαπητοί επισκέπτες καλώς ήλθατε.
Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας, να αποστέλλετε και να μοιράζεστε κρίσεις, σχόλια, απόψεις, στην ηλεκτρονική διεύθυνση :
amalgamaparamythias@gmail.com

Με εκτίμηση,
Η Ομάδα Διαχείρισης


Σάββατο 27 Απριλίου 2024

ΚΑΛΑΝΤΑ ΛΑΖΑΡΟΥ - ΠΟΥ 'ΣΑΙ ΛΑΖΑΡΕ

 




ΚΑΛΑΝΤΑ ΛΑΖΑΡΟΥ - ΔΟΜΝΑ ΣΑΜΙΟΥ - ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΛΑΝΤΑ 
GREEK CAROLS - DOMNA SAMIOY EMI-MINOS RECORDS 1998
TRACK 22.


Ο παιδικός χορός του Σχολείου Ψαλτικής τραγουδά τα κάλαντα του Λαζάρου.

Στίχοι: 

Πού 'σουν Λάζαρε, πού η φωνή σου 
όπου σε έκλαιγαν οι αδερφοί σου; 

Ήμουνα στη γη παραχωμένος, 
και με τους νεκρούς ανταμωμένος.

Τα χεράκια μου σταυροδεμένα,
τα ποδάρια μου αγναντισμένα.

Τα ματάκια μου γιομάτα δάκρυ,
και το στόμα μου πικρό φαρμάκι.

Κι ήρθεν ο Χριστός και ξύπνησέ με, 
κι απ'το μνήμα μου εσήκωσέ με.

Ήρθ' ο Λάζαρος, ήρθαν τα βάγια,
ήρθ' η Κυριακή που τρων' τα ψάρια.

Από το Cd που συνοδεύει το βιβλίο "Γιορτάζω - τραγουδώ, παίζω - δημιουργώ", της Μαρίνας Παλιάκη - Μπόκια και της Ελπίδας Παλιάκη - Ιεραπετρίτη, από τις εκδόσεις "Άθως - παιδικά" (Μάρτιος 2011).

Διδασκαλία και διεύθυνση χορωδίας: Κωνσταντίνος Μπουσδέκης
Βιολί: Κωνσταντίνος Φωτόπουλος 
Λαούτο : Ηλίας Μαυρίκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου