Μοναχός Μακάριος Κουτλουμουσιανός
Κάθισμα Αγίου Νικολάου
ΠΕΡΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟΥ ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΥ
Τώρα εκφράζονται και οι ίδιοι Αιρετικά εγκωμιάζοντας τον Βαρθολομαίο και τους λοιπούς Αιρετικούς Οικουμενιστές Επισκόπους, περιλούζουν με ύβρεις αυτούς με τους οποίους ήταν παλιά ομόφρονες και επιχαίρουν που διώκονται οι πρώην αδελφοί τους.
Είναι φοβερό.
Τους έχει εγκαταλείψει η Χάρις Του Θεού!
Μάλιστα έχουν και την ψευδαίσθηση ότι πράττοντας έτσι κάνουν υπακοή στην Εκκλησία, διότι έχουν ταυτίσει τον Επίσκοπο με την Εκκλησία !
Μεγάλη πλάνη τους διακατέχει, δηλαδή γι' αυτούς, εάν ο Επίσκοπος είναι Ορθόδοξος είναι Ορθόδοξη και η Εκκλησία και εάν ο Επίσκοπος είναι Αιρετικός είναι Αιρετική και η Εκκλησία!
Για τον μεν λόγο του Αγίου Γρηγορίου Νύσσης που λέγει ότι, όποιος ομιλεί από Ιερούς Κανόνες ο λόγος του έχει το αξιόπιστον, του δε Μεγάλου Βασιλείου που λέγει ότι, όποιος κατ' αυτούς κάμνει, έχει το ακίνδυνον, εκθέτουμε ορισμένους
ΙΕΡΟΥΣ ΜΟΝΑΧΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ.
Αγίου Ιωάννου της Κλίμακος εις τον Ποιμένα.
Την ακέραια πίστη και τα ευσεβή δόγματα ας αφήσεις πριν από όλα σαν κληρονομιά στα τέκνα σου, ώστε όχι μόνο στα τέκνα σου, αλλά και τους εγγονούς σου να οδήγησης στο Κύριον δια της οδού της Ορθοδοξίας
Αγίου Ιωάννου της Κλίμακος περί ταπεινοφροσύνης.
Δεν συναντάς σε όποιον συνδέεται με αυτήν μίσος ούτε κάποια μορφή αντιλογίας ούτε καμία οσμή απειθαρχίας, εκτός αν τυχόν πρόκειται για θέματα Πίστεως.
Αγίου Συμεών του νέου Θεολόγου.
Πραγματικά σε θέματα που δεν σημειώνεται παράβασις εντολής Θεού ή Αποστολικών Κανόνων και Διατάξεων, οφείλεται να υπακούετε καθ' όλα (στον Ηγούμενο) και να πείθεσθε σε αυτόν ωσάν τον Κύριον.
Σε όσα δεν κινδυνεύουν το Ευαγγέλιο του Χριστού και οι Νόμοι της Εκκλησίας Του, όχι μόνο σε αυτόν δεν πρέπει να πείθεσθε όταν παραινεί και σας διατάσσει, αλλά ούτε σε άγγελο που μόλις ήρθε από τον ουρανό και ευαγγελίζεται σε σας διαφορετικά από ότι ευαγγελίσθηκαν οι αυτόπτες του Λόγου.
Αγίου Πατριάρχου Νικηφόρου του Ομολογητού.
Δια τρεις αιτίας είναι συγχωρεμένον εις τον Μόναχον να φεύγει από το Μοναστήριον του,
α) Ανίσως ο Ηγούμενος είναι Αιρετικός.
β) Ανίσως εμβαινουν γυναίκες εις στο Μοναστήριον.
γ) Ανίσως μανθανώσιν εις το Μοναστήριον παιδιά κοσμικά γράμματα, επειδή είναι άτοπον με το μέσον των παιδιών τούτων να φανερώνονται εις τους κοσμικούς όσα γίνονται εις το Μοναστήριον.
Του Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Νικολάου.
Ερώτησις :
Ανίσως τίνας κουρευθεί Μοναχός εις όποιον τόπον και αν είναι, έπειτα βλάπτεται εκεί ψυχικώς, και θέλοντας να αναχωρήσει από εκεί δια την βλάβην, λάβει δεσμόν από τον Προεστώτα να μη φύγει, αυτός τι πρέπει να κάμνει ;
Να καταφρονήσει την ψυχικήν βλάβην όπου λαμβάνει, ή να καταφρονήσει τον δεσμόν του Προεστώτος;
Απόκρισις:
Πρέπει να λέγει πρώτον εις τον Προεστώτα την αιτίαν, δια την οποίαν βλάπτεται, και αν η βλάβη αυτή και ο ψυχικώς κίνδυνος είναι φανερός, πρέπει να αναχωρεί από εκεί, και να μη φροντίζει δια τον δεσμόν του Προεστώτος.
Μεγάλου Βασιλείου.
Δια μια αιτίαν μόνο συγχωρεί να αναχωρεί τίνας από το Μοναστήριον του, ήτοι εάν έχει βλάβην ψυχικήν, την οποία, πρέπει πρώτον να την φανερώνει εις τους έχοντας δύναμιν να την διορθώσουν, και αν δεν την διορθώσουν, τότε να χωρίζεται, όχι πλέον σαν αδελφούς, αλλά ωσάν από ξένους.
Αγίου Θεοδώρου Στουδίτου.
Επιστολή προς Μόναχο Ναυκράτιο.
Αν έρθουν οι εικονομάχοι να μην ανοίξετε την θύρα.
Αν δε με τρόπο ληστρικό εισέλθουν στη μόνη, όπως συνηθίζουν, αθώοι είστε, μην υποχωρήσετε μέχρις ότου σας διώξουν με την βία.
Προπάντων δε, πρέπει να παραμείνετε στον Ναό και να τον χρησιμοποιείται για να ψάλετε και λειτουργείται, εκτός εάν αυτός βεβηλωθεί από τους Αιρετικούς ( δια της μνημονεύσεως του αιρετικού επισκόπου), δια της ιδικής των βδελυρας λειτουργίας.
Πότε Πατέρες της Μονής Κουτλουμουσίου εκδίωξαν οι Ορθόδοξοι τους Ορθοδόξους για θέματα Πίστεως;
Το σημείο ότι κάποιοι είναι Αιρετικοί και ας μη το ομολογούνε φανερά οι ίδιοι, είναι ότι εκδιώκουν τους Ορθοδόξους για θέματα Πίστεως, διακηρύσσει ο Όσιος Θεόδωρος Στουδίτης ο Ομολογητής.
Εύχεστε και για εμένα
Μοναχός Μακάριος Κουτλουμουσιανός
Κάθισμα Αγίου Νικολάου.
αυτα τα εγγραφα εκτος απο ψεματα που δεν κανουν καλο ουτε στους πιστους ουτε στον ιδιο μοναχο που τα διαρεει ειναι και λογος σκανδαλισμου για ανθρωπους εξω του ορους αλλα και για οσους ευκολα καταπινουν οτι το διαδυκτιο ''σερβιρει'' . εγω ρωτω εσας που αναρτειτε αυτο το συγκεκριμενο , δεν εχετε καθολου φοβο Θεου που κατηγορειτε και ψευδεσθε αδικως ολοσδιολου τον γεροντα της μονης και τους αδελφους σας? γιατι το κανετε αυτο? δεν σας ελεγχει καθολου η συνηδειση σας? η μετανοια δεν εχει καμια σημασια για εσας? η ταπεινωση? επανηλειμενως εχω πεσει πανω στα ''εγγραφα σας'' και για αλλη μια φορα μονο λυπη μου προκαλειτε. εχω την ελπιδα μου στον Κυριο μου τοσο για εμενα οσο και για εσας.ευλογειτε.οσο για την σελιδα εδω που ονομαζεται αμαγαλμα παραμυθιας ενα σας προτεινω. προτου αναρτησετε τετοια σκανδαλωδη ψεματα να τεκμηριωνετε την αληθεια διοτι στοκατω κατω κατηγορειτε εναν ηγουμενο και μιαν ολοκληρη αδελφοτητα ενος προεξεχοντος μοναστηριου του Αγιου Ορους , του Ορους της ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΑΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΝΑ ΧΤΥΠΙΟΜΑΣΤΕ ΑΔΙΚΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ . ΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΩΚΟΥΝ ΜΕ ΨΕΜΑΤΑ ΑΔΕΛΦΟΙ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΑΔΙΑΦΟΡΗ ΚΑΡΔΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφή