Χαράλαμπος Μηνάογλου
Ποιος Έλληνας πατριάρχης έχει μιλήσει έτσι για τον άγιο Μάρκο τον Ευγενικό και για τον Παπισμό στον 21ο αιώνα; Μήπως τελικά οι εθνοφυλετιστές σήμερα είμαστε εμείς; Μήπως καταντήσαμε σαν τους Εβραίους να θεωρούμε ότι είμαστε δεν είμαστε ορθόδοξοι, ζούμε δεν ζούμε όπως θέλει ο Θεός, θα είμαστε για πάντα ο περιούσιος λαός;
Μήπως η πραγματικότητα μας δείχνει πλέον καθαρά ότι ο Θεός θέλει να ακολουθήσουμε τους Ρώσους και έχει πλέον επιλέξει εκείνους για πρώτους μέσα στην Ορθοδοξία; Εκείνοι αυξάνονται και δυναμώνουν μετά τον κανόνα που τους επέβαλε με τον κομμουνισμό, ενώ εμείς μειωνόμαστε και αποδυναμωνόμαστε;
Στην εναρκτήρια συνεδρία στον Κολυμπάρι ακούστηκαν απίστευτες -δεν θα σχολιάσω καθόλου θεολογικά- επικοινωνιακές ανοησίες που προέβαλαν προς τα έξω, προς τους μη ορθοδόξους, μία εικόνα γελοιότητας για την Ορθοδοξία. Ακούστηκε ότι θα απομονωθούν όσες ορθόδοξες εκκλησίες δεν έλαβαν μέρος στην Σύνοδο! ΘΑ ΑΠΟΜΟΝΩΘΟΥΝ!!! Τα διακόσια περίπου εκατ. πιστών των 4 εκκλησιών θα απομονωθούν από τα λιγότερα από εκατό, των υπολοίπων!!!
Ή το αμίμητο επιχείρημα ότι αφού σήμερα δεν υπάρχει αυτοκράτορας, μπορούμε να κάνουμε συνόδους τελείως αντίθετα από το πνεύμα των πατέρων και των προηγούμενων συνόδων! Ο Αλβανίας που είπε το τελευταίο, είπε βέβαια και το μόνο αληθές: ότι η Σύνοδός τους, δεν έχει καμία σχέση με τις οικουμενικές συνόδους. Αυτό νομίζω είναι κάτι, που οποιοσδήποτε γνωρίζει εκκλησιαστική ιστορία, μπορεί να το επιβεβαιώσει.
Ας σκεφτούμε τώρα ότι είμαστε Γερμανοί προτεστάντες ή Ινδουιστές ή Βουδδιστές ή ο,τιδήποτε άλλο και βλέπουμε και ακούμε αυτά που έλαβαν χώρα στην εναρκτήρια συνεδρίαση, θα είχαμε έστω έναν λόγο να ενδιαφερθούμε να μάθουμε τι είναι ορθοδοξία;
Και εδώ προκύπτει το ερώτημα γιατί προχώρησαν οι υπόλοιποι προκαθήμενοι στην Σύνοδο, εφόσον οι 4 ξεκαθάρισαν ότι δεν θα παραστούν; Δεν αντιλαμβάνονται όλα τα ανωτέρω; Προτού απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα, να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν θεωρούμε και την στάση της Ρωσικής Εκκλησίας αμιγώς πνευματική. Αλλά και μέσα από την στάση αυτή, ο Θεός προχωρά το σχέδιό του για απόκρουση των αιρετικών δογμάτων (είναι σαφώς πνευματικότεροι οι λόγοι αποχής της Εκκλησίας της Γεωργίας και της Βουλγαρίας, και ως έναν βαθμό και του εμπερίστατου Πατριαρχείου Αντιοχείας, όχι ακριβώς πνευματικοί αλλά εκκλησιολογικοί για το τελευταίο). Πώς λοιπόν θεωρούν κάποιοι ότι η Σύνοδος του Κολομπαρίου θα οδηγούσε στην ενότητα, ή καν μπορούσε να πραγματοποιηθεί, όταν το Πατριαρχείο Αντιοχείας έχει διακόψει την κοινωνία με το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων; Είναι δυνατόν να συζητούν για ο,τιδήποτε άλλο πριν από την άρση αυτής της ξεκάθαρης κατάστασης σχίσματος; Αλλά εκεί ακριβώς θέλουν να οδηγήσουν τα πράγματα οι εντολοδότες δυστυχώς του Φαναρίου (με πόνο ψυχής γράφω ότι ο οικουμενικός κατήντησε μαριονέτα των Αμερικανών, είναι πραγματικά ντροπή και δείγμα απόλυτης παρακμής αυτό, αλλά αναγκάζομαι να το σημειώσω καθώς δεν βρίσκω άλλη εξήγηση στην διεξαγωγή της αδιάφορης για την ορθόδοξη συνείδηση Συνόδου μετά την εξαρχής αποχή των τεσσάρων). Θέλουν πρωτίστως να δείξουν ότι οι Έλληνες δεν ακολουθούν τους Ρώσους, δεν είναι μαζί τους, καθώς τους τρομάζει η δημοτικότητα του Πούτιν και της Ρωσίας στην Ελλάδα. Αλλά και μακροπρόθεσμα, παρότι δεν γνωρίζουν επακριβώς τις συνέπειες του εκκλησιαστικού σχίσματος, ευελπιστούν ότι αυτό, που ντεφάκτο θα δημιουργηθεί, ανάμεσα σε προκολομπάριους και μετακολομπάριους, εφόσον οι 4 εκκλησίες δεν υπογράψουν τις αποφάσεις, θα φέρει τους Έλληνες απέναντι στους Ρώσους, αποδυναμώνοντας αμφοτέρους και οδηγώντας τους με μαθηματική ακρίβεια στην σιωνιστική υποταγή. Αλλά Κύριος ο Θεός, ο πραγματικός κύριος της ιστορίας, θα μιλήσει στο τέλος και όσοι επενδύουν στους άρχοντες του αιώνος τούτου θα καταισχυνθούν!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου