Καμπαναριό του 15ου αιώνα στην Κεφαλονιά

Καμπαναριό του 15ου αιώνα στην Κεφαλονιά
Αγαπητοί επισκέπτες καλώς ήλθατε.
Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας, να αποστέλλετε και να μοιράζεστε κρίσεις, σχόλια, απόψεις, στην ηλεκτρονική διεύθυνση :
amalgamaparamythias@gmail.com

Με εκτίμηση,
Η Ομάδα Διαχείρισης


Σάββατο 11 Ιουλίου 2015

Παρακλητικὸς κανὼν στὸν Ὅσιο Γέροντα Παΐσιο τὸν Ἁγιορείτη.


Κύριε εσάκουσον τς προσευχς μου, νώτισαι τν δέησίν μου ν τ ληθεία σου, εσάκουσόν μου ν τ δικαιοσύνη σου. Κα μ εσέλθεις ες κρίσιν μετ το δούλου σου, τι ο δικαιοθήσεται νώπιόν σου πς ζν. ΄τι κατεδίωξεν χθρς τν ψυχήν μου. ταπείνωσε ες γν τν ζωήν μου. κάθισε μ ν σκοτεινος ς νεκρος αἰῶνος, κα κηδίασεν π΄ μ τ πνεμα μου, ν μο ταράχθη καρδία μου. μνήσθην μερν ρχαίων, μελέτησα ν πάσι τος ργοις σου, ν ποιήμασι τν χειρν σου μελέτων. Διεπέτασα πρς σ τς χείρας μου, ψυχή μου ς γ νυδρος σοί. Ταχ εσάκουσόν μου, Κύριε, ξέλιπε τ πνεμα μου. Μ ποστρέψης τ πρόσωπόν σου π΄ μο κα μοιωθήσομαι τος καταβαίνουσιν ες λάκκον. κουστν ποίησον μο τ πρω τ λεός σου, τι πρς σ ρα τν ψυχήν μου. ξελο μ κ τν χθρν μου, Κύριε, πρς σ κατέφυγον, δίδαξον μ το ποιεν τ θέλημά σου, τι σ ε Θεός μου. Τ πνεμα σου τ γαθν δηγήσει μ ν γ εθεία, νεκεν το νόματός σου, Κύριε, ζήσεις με. ν τ δικαιοσύνη σου ξάξεις κ θλίψεως τν ψυχήν μου, κα ν τ λέει σου ξολοθρεύσεις τος χθρούς μου, κα πολες πάντας τος θλίβοντας τν ψυχήν μου, τι γ δολος σου εμί. 

Θες Κύριος κα πέφανεν μίν,ελογημένος ρχόμενος ν νόματι Κυρίου (4 φορς )
Τ γίω το Χριστο Παϊσίω, τ δοξασθέντι δωρεας ορανίους, προσπέσωμεν κ βάθους ψυχς, γιε Παΐσιε, ρθοδόξων Προστάτα, πάσης μς λύτρωσε συμφορς κα νάγκης κα πειρασμν κα νόσων χαλεπν, τος καταφεύγοντας Πάτερ, τ σκέπη σου.
Δόξα….
ς εληφς παρ Θεο ξουσίαν το θεραπεύειν τς δεινς καχεξίας Πάτερ, ασαι δεόμεθα τος δεινς θλιβομένους, νόσοις κα παθήμασι κα πκρας λγηδόσι κα ν ερήνη φύλαττε μς, τας σας πρεσβεες Πάτερ σιε.
Κα νν. Θεοτοκίον
Ο σιωπήσομεν πότε, Θεοτόκε, τς δυναστείας σου λαλεν ο νάξιοι. Ε μ γρ προΐστασο πρεσβεύουσα, τς μς ρρύσατο κ τοσούτων κινδύνων; Τς δ διεφύλαξεν ως νν λευθέρους; Οκ ποστμεν, Δέσποινα, κ σού· σος γρ δούλους σώζεις ε κ παντοίων δεινν.
Ετα τν Ν΄ Ψαλμν....
λέησόν μ Θεός, κατ τ μέγα λεός σου κα κατ τ πλθος τν οκτιρμν σου ξάλειψον τ νόμημά μου. π πλεον πλνον μ π τς νομίας μου κα π τς μαρτίας μου καθάρισον μέ. τι τν νομίαν μου γ γινώσκω, κα μαρτία μου νώπιόν μου στ δι παντός. Σο μόνω μαρτον κα τ πονηρν νώπιόν σου ποίησα, πως ν δικαιωθς ν τος λόγοις σου, κα νικήσης ν τ κρίνεσθαι σέ. δο γρ ν νομίαις συνελήφθην κα ν μαρτίαις κίσσησε μ μήτηρ μου. δο γρ λήθειαν γάπησας, τ δηλα κα τ κρύφια της σοφίας σου δήλωσας μοί. Ραντιες μ σσώπω κα καθαρισθήσομαι, πλυνες μέ, κα πρ χιόνα λευκανθήσομαι. κουτιες μο γαλλίασιν κα εφροσύνην, γαλλιάσονται στέα τεταπεινωμένα. ποστρεψον τ πρόσωπόν σου π τν μαρτιν μου, κα πάσας τς νομίας μου ξάλειψον. Καρδίαν καθαρν κτίσον ν μο Θεός, κα πνεμα εθς γκαίνισον ν τος γκάτοις μου. Μ πορρίψης μ π το προσώπου σου, κα τ Πνεμα σου τ γιον μ ντανέλης π΄ μο. πόδος μο τν γαλλίασιν το σωτηρίου σου κα πνεύματι γεμονικ στήριξον μέ. Διδάξω νόμους τς δούς σου, κα σεβες π σ πιστρέψουσι. Ρύσαι μ ξ αμάτων Θεός, Θες τς σωτηρίας μου, γαλλιάσεται γλώσσα μου τν δικαιοσύνην σου. Κύριε τ χείλη μου νοίξεις, κα τ στόμα μου ναγγελε τν ανεσίν σου. τι ε θέλησας θυσίαν, δωκα ν, λοκαυτώματα οκ εδοκήσεις. Θυσία τ Θε πνεμα συντετριμμένον, καρδίαν συντετριμμένην κα τεταπεινωμένην Θες οκ ξουδενώσει. γάθυνον, Κύριε, ν τ εδοκία σου τν Σιν, κα οκοδομηθήτω τ τείχη ερουσαλήμ. Τότε εδοκήσεις θυσίαν δικαιοσύνης, ναφορν κα λοκαυτώματα, τότε νοίσουσιν π τ θυσιαστήριόν σου μόσχους.

γιε το Θεο, πρέσβευε πρ μν.
Πολλος συνεχόμενος πειρασμος, πρς σ καταφεύγω, ναβον ς μεσίτη πρς τν Θεόν· ερήνευσον, πάτερ, τν ζωήν μου κα τν κτ΄μφω γείαν μο δώρησαι.

γιε το Θεο, πρέσβευε πρ μν.
σίως νύσας σου τν ζωήν, ε γιάζεις κα λυτροσαι παντς κακο Παϊσιε Πάτερ Θεοφόρε τος προσιόντας τ σκέπη σου.

Θεοτοκίον.
Παναγούδας τν θλητν κα τν Θεοτόκον νυμνήσωμεν ν δας, πρεσβεύειν ατοντες πρς Σωτήρα καί βοηθεν ν κινδύνοις κα θλιψεσει.

γιε το Θεο, πρέσβευε πρ μν.
γαλλόμενοι πάντες, ς ν χορ, κράζομέν σου τος θλους, πάτερ, ανούντεςκαι τος γώνας σου κατ το ρχοντος τν καθάρτων πνευμάτων, ο μανίας, σιε, σζε μνοντας σέ.

γιε το Θεο, πρέσβευε πρ μν.
πορρήτων τν μύστην, θαυματουργν σιον, πάσης λλάδος τν προστάτην πάντες δοξάσωμεν, μνοις ξαίροντες, τν χαρισμάτων τ πλθος, δί? ν Παράκλητος τοτον κόσμησε.

Θεοτοκίον
Φυλακτήριον πάντων κ τν δεινν θλίψεων σ πάρχεις μόνη, Παρθένε, φρούρει μνοντας σ ν τ λέει σου, πρεσβείαις το Παϊσίου, πανελλήνων Γέροντος, παντελεήμονος.

Διασωσον π κινδύνων τος δούλους σου, θεε Πάτερ, τος τν σν ν δεινος ατοντας βοήθειαν κα δίωξον γχος κα κηδίαν.

πίβλεψον ν εμενεία, πανύμνητε Θεοτόκε, π τν μν χαλεπήν του σώματος κάκωσιν κα ασαι τς ψυχς μου τ λγος.

Φύλαξαι μς δεόμεθα κ θλίψεων, τηρσαι πιστος τ πίστει το Χριστο μν, Παΐσιε σιε, το θω τ νέον βλάστημα, τς κκλησίας καύχημα σεπτν κα πάντων σίων γκαλλώπισμα.

γιε το Θεο, πρέσβευε πρ μν.
Πληγες τ κακία το δυσμενος, τ σ ντιλήψει καταφεύγω ναβον: Ερήνευσον Πάτερ τν ζωή μου κα τν κτ΄μφω γείαν μο δώρησαι.
γιέ του Θεο, πρέσβευε πρ μν.

καιν κα θαυμάσια τ τ χάριτί σου τερατουργούμενα! Ποίοις λόγοις μνους πλέξω σοί; Δειλι, πάτερ, κα ξίσταμαι.

Θεοτοκίον.
Παναγία μου Δέσποινα, τν γγέλων θαμα τ κατάληπτον,
μνωδεν σ καταξίωσον το Σωτρος πάντων τν γεννήτριαν.

γιε του Θεο, πρέσβευε πρ μν.
λων πατρ κα προστάτης ντως γέγονας θλιβομένων ν ζω χαρμονή, ς παρέχων πάσι θείαν προστασίαν σου.

γιε το Θεο, πρέσβευε πρ μν.
Ρσιν ν δεινος σέ, Παϊσιε, κεκτήμεθα, σο προσφεύγοντες θερμας ν προσευχας, ς μεσίτην πρς Θεν τν πανοικτίρμονα.

Φύλαξον μς τος τιμώντας σέ, Παϊσιε, χορηγν τς μαρτυρίας το Χριστο τν προαίρεσιν κα ζέσιν θείας πίστεως.

Θεοτοκίον.
μνον σοί, γνή, εφροσύνως ναμέλπομεν, τν γγέλων οσαν ντως γλυκασμόν, κα πικρίαν Εας λύσασαν τ τόκω σου.

γιε το Θεο, πρέσβευε πρ μν.
Ρωννύμεθα τας εχαίς σου, σιε, κα ψυχν πρς ορανος νυψομεν, πομονν κα νδρείαν πλουτοντες ν πειρασμος κα δεινας πιθέσεσι, Παϊσιε, πάτερ μν· θεν πάντες κοιν νυμνομεν σέ.

γιε το Θεο, πρέσβευε πρ μν.
Θαυμάτων δυνάμεις ς νεργν, θεράπευσον Πάτερ σθενείας δυνηρς τν τν σ βοήθειαν ζητούντων θαυματουργ Παϊσιε.

Θεοτοκίον
μνοντες σέ, Θεοτόκε χραντε, τς ψυχς πρς ορανος νυψομεν, τ το Υο σου γάπη θαρροντες κα μητρικαίς σου πρεσβείαις λπίζοντες, δεόμενοι πιτυχεν παραδείσου τερπνο πολαύσεως.

Διάσωσον π κινδύνων, Παΐσιε, σος κέτας κα παρασχου τ σ μον βοήθειαν, σιε, ς χων πρς Κύριον παρρησίαν.

χραντε δι λόγου τν Λόγον νερμηνεύτως π? σχάτως τν μερν τεκοσα, δυσώπησον ς χουσα μητρικν παρρησίαν.

«Προστασία τν χριστιανν».

Τίμιος ναντίον Κυρίου θάνατος το σίου ατο. (2 φορς)

Τος γίοις ατο τος ν τ γ θαυμάστωσεν Κύριος.
Τίμιος ναντίον Κυρίου θάνατος το σίου ατο.

Εαγγέλιον κατ Λουκν.
Επεν Κύριος τος αυτο Μαθητας. προσέχετε π τν νθρώπων. πιβαλούσι γρ φ’ μς τς χείρας ατν κα διώξουσι, παραδιδόντες ες συναγωγς κα φυλακάς, γομένους π βασιλες κα γεμόνας νεκεν το νόματός μου. ποβήσεται δ μν ες μαρτύριον. Θέσθε ον ες τς καρδίας μν μ προμελετν πολογηθναι. γ γρ δώσω μν στόμα κα σοφίαν, ο δυνήσονται ντειπεν οδ ντιστναι πάντες ο ντικείμενοι μίν. Παραδοθήσεσθε δ κα π γονέων κα συγγενν κα φίλων κα δελφν, κα θανατώσουσι ξ μν, κα σεσθε μισούμενοι π πάντων δι τ νομά μου. Κα θρξ κ τς κεφαλς μν ο μ ποληται. ν τ πομον μν κτήσασθε τς ψυχς μν.

Δόξα Πατρ κα Υἱὸ κα γίω Πνεύματι
Τας τού σου σίου πρεσβείαις, λεμον, ξάλειψον τ πλήθη τν μν γκλημάτων.

Κα νν
Τας τς Θεοτόκου πρεσβείαις, λεμον,
ξάλειψον τ πλήθη τν μν γκλημάτων.

λεμον, λέησον μ Θεός, κατ τ μέγα λεός Σου κα κατ τ πλθος τν οκτιρμν Σου ξάλειψον τ νόμημά μου.
θωνος μύστην, μοναχν τ σέμνωμα, ερέων παντιμον γκαλλώπισμα, ατρν ριστον, ρφανν πατέρα, τν πιπτόντων σ νόρθωσιν γνωμεν, σιε, κα τν δαιμονώντων τν λύτρωσιν· γαλήνης μν πρόξενον κα χαρς μεγάλης τν ατιον.θεν σο βομεν· μ παύση πισκέπτεσθαι μς, άσθαι, πάτερ Παϊσιε, κα φυλάττειν δούλους σου.

Σσον Θες τν λαόν σου...

γιε το Θεο, πρέσβευε πρ μν.
ν πλότητι λην τν ζωήν σου διλθες κα πηρέτησας Θε τ κα νθρώποις, νυκτς τ κα μέρα προσευχόμενος, σιε, κα φέρων πόνους μν, Παϊσιε, παμμάκαρ.

γιε το Θεο, πρέσβευε πρ μν.
Πατρικήν σου πρεσβείαν, κζητομεν, τρισμάκαρ, πρς τν Θεν μν, να διασωθμεν κινδύνων κα μανίας πονηρο πολεμήτορος, θαρροντες, πάτερ, τ σ μεγάλη εσπλαγχνία.

γιε το Θεο, πρέσβευε πρ μν.
γαπήθης φ` λων, ς γάπην πηγάζων κα πλημμυρν μς, πληγς τ θεραπεύων, δαιμόνια κβάλλων κα κ πόνων λυτρούμενος, παρέχων χάριν δε ε τος ατουμένοις πάσι.

Θεοτοκίον
Εγνωμόνως μνομεν Σέ, Παρθένε κα μτερ Θεοχαρίτωτε, ς τέξασαν τ κόσμω Σωτήρα πειράνδρως κα Θεν Πανοικτίρμονα, πρς ν πρεσβεύεις ε σωθναι τος νθρώπους.

γιε το Θεο, πρέσβευε πρ μν.
πρ γείας κα σωτηρίας το κόσμου τς εχς σου Χριστ σ προσάγεις, θεν σ μνομεν, Παϊσιε, τρισμάκαρ.

γιε το Θεο, πρέσβευε πρ μν.
μαρτιν μου Σ τν πληθν φες, Στερ, Παϊσίου θερμας κεσίαις, κα ν μετανοία τν βίον μου παρασχου.

γιε το Θεο, πρέσβευε πρ μν.
Γαλήνην δίδου τρικυμιζούση καρδία, τν δεινν τς δύνας πραΰνων χάριτί σου, πάτερ, καμνόντων εγεργέτα.

Θεοτοκίον
Γέγονας μήτηρ ν παρθενία τελοσα,τν Θεν κα Σωτήρα τεκοσα, ν κδυσωποσα, κινδύνων σώζεις πάντας.

γιε το Θεο, πρέσβευε πρ μν.
Νοσημάτων παντοίων κα χαλεπν θλίψεων κα πηρειν λεθρίων κα πιθέσεων το ρχεκάκου χθρο, ς συμπαθής, σθενες διέσωζέ τους σ γεραίροντας.

γιε το Θεο, πρέσβευε πρ μν.
ν δύναις κα πόνοις κα φοβερας μάστιξι Πάτερ. Τ ζωή μου νύων, πρς σ κατέφυγον, μν ον παρίδης μέ, λλ τ σ πισκέψει, κ τν συνεχόντων μ δεινν πάλλαξον.

Θεοτοκίον.
μνομεν σ Παρθένε, Κεχαριτωμένη, ς τν λπίδα τ κόσμω δωρήσασαν, τεκοσα πάσι Σωτήρα Θεν κα νθρωπον.

Τ ξιόν στι κα τ Μεγαλυνάρια τατα.
Χαίροις τν σίων καλλον κα τν σκουμένων δηγς κα πογραμμός. Χαίροις μοναχν τ στέφος κα δόξα, Παϊσιε τρισμάκαρ, θωνος καύχημα.

Ρυσθναι πειρατηρίων παντοίων κα σκανδάλων το χθρο λεθρίων κα ναγκν κα στενώσεων πλείστων, τν Παντικτοίρμωνα Λόγον κέτευε, Παίσιε θαυματουργέ, τος προστρέχοντας πίστει τ σκέπη σου.

Τς ποκαλύψεως θεωρός, τς πρς ωάννην, ν τ Πάτμω σ γεγονς, φθης μύστης μέγας τν θείων μυστηρίων, τ Χερουβμ γγίσας τ ταπεινώσει σου.

Ναυαγν του βίου φθης λιμ κα τν θλιβομένων παράκλησις θερμή, τν πολωλότων ποιμν τς κκλησίας, κα κρήνην αμάτων τς θείας χάριτος.

Πσαι τν γγέλων α στρατιαί, Πρόδρομε Κυρίου, ποστόλων δωδεκάς, ο γιοι πάντες μετ τς Θεοτόκου, ποιήσατε πρεσβείαν ες τ σωθναι μς.

Τ Τρισάγιον...

πολυτίκιον.

Καππαδοκίας τν γόνον, κα γίου ρους τν φορον, τν σχάτοις χρόνοις φανέντα ρέτης, φίλον γνήσιον, Παϊσιον τιμήσωμεν πιστοί, ς νθεον θεράποντα Χριστο, ναβλύζει γρ άσεις παντοδαπς τος ελαβς κραυγάζουσι, δόξα τ σ δοξάσαντι Χριστ, δόξα τ σ θαυμαστώσαντι, δόξα τ νεργούντι δι Σου πάσιν άματα.

Πάσι τος τιμσιν ελαβς τν σεπτήν σου μνήμην, τρισμάκαρ, κα δεομένοις πιστς δώρησαι τν ασιν παθν, Παϊσιε· κα κινδύνων κα θλίψεων κα ζάλης το κόσμου λύτρωσαι πρεσβείαις σου τος σο προστρέχοντας· χεις γρ πολλν παρρησίαν, ς Χριστο θεράπων κα φίλος, μεσιτεύειν, σιε, πρς Κύριον.

Δέσποινα, προσδεξαι τς δεήσεις τν δούλων σου κα λύτρωσαι μς π πάσης νάγκης κα θλίψεως.

Τν πάσαν λπίδα μου ες σ νατίθημι, μτερ το Θεο, φύλαξον μ π τν σκέπην σου.


στρ φαεινς δείχθεις τος μονάζουσιν. ς φέγγος νυκτ αγάζεις ν τος πέρασιν. Οτω Πάτερ λάμψας καθάπερ λιος, δι τοτο Παϊσιε μν παύσεις πρεσβεύων πρ πάντων μν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου