Καμπαναριό του 15ου αιώνα στην Κεφαλονιά

Καμπαναριό του 15ου αιώνα στην Κεφαλονιά
Αγαπητοί επισκέπτες καλώς ήλθατε.
Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας, να αποστέλλετε και να μοιράζεστε κρίσεις, σχόλια, απόψεις, στην ηλεκτρονική διεύθυνση :
amalgamaparamythias@gmail.com

Με εκτίμηση,
Η Ομάδα Διαχείρισης


Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

7 δώρα που θα ήθελε να δεχτεί μια μαμά!

7 δώρα που θα ήθελε να δεχτεί μια μαμά!

Αν γράφατε γράμμα στον Άγιο Βασίλη μπορεί να ήταν κάπως έτσι:

«Ξέρω πώς είσαι πολυάσχολος τις γιορτές και δεν περιμένω θαύματα, αλλά υπήρχε έστω μία πιθανότητα να στείλεις κάποιο απ΄παρακάτω δώρα θα το εκτιμούσα!
Έναν τρόπο για να βρω το σώμα που είχα πριν αποκτήσω τα τρία μου παιδιά. Έχω ψάξει τα καλύτερα προγράμματα γυμναστικής, έχω ακολουθήσει κορυφαίες δίαιτες αλλά τίποτα. Είμαι απελπισμένη!

Ένα app που θα επιτρέπει στα παιδιά μου να θυμούνται αυτά που τους είπα μόλις 5 λεπτά νωρίτερα. Γιατί τα δικά μου παιδιά να έχουν μνήμη χρυσόψαρου; Πόσες φορές πρέπει να τους πω τα ίδια και τα ίδια; Φαντάζομαι πως και η δική μου μαμά μπορεί να σου είχε ζητήσει κάτι παρόμοιο, αλλά ενόψει του 2015 η τεχνολογία έχει κάνει θαύματα.
Μία extra memory card για μένα θα ήταν τέλεια. Όσο περνούν τα χρονιά και αυξάνονται οι υποχρεώσεις τόσο ξεχνώ τα πράγματα.
Τι θα έλεγες για μία αναβάθμιση στην υπομονή μου; Νιώθω πως έχει εξαντληθεί.
Επίσης, ένα «pause button»  θα ήταν πολύ βολικό στη ζωή μου. Να μπορούσα απ΄την μία να πάγωνα το χρόνο προκειμένου να μείνω για πάντα νέα και όμορφη!
Υπάρχει κάποιος τρόπος που θα μπορεί να μου δίνει ενέργεια; Κάποιος τρόπος φόρτισης; Με τα παιδιά, το σπίτι, τη δουλειά, τον άντρα μου νιώθω πως τα αποθέματα της ενέργειας μου εξαντλούνται πριν ακόμα τελειώσει η μέρα.
Τέλος, θα ήθελα αν μπορείς να βάλεις στην χριστουγεννιάτικη μου κάλτσα που έχω κρεμάσει, λίγη παραπάνω δόση ευγνωμοσύνης. Για να χαίρομαι πιο πολύ για την όμορφη μου οικογένεια και γι΄όλα αυτά που έχω!
Σ” ευχαριστώ πολύ Άγιε Βασίλη κι ελπίζω να μην με ξεχάσεις!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου