Καμπαναριό του 15ου αιώνα στην Κεφαλονιά

Καμπαναριό του 15ου αιώνα στην Κεφαλονιά
Αγαπητοί επισκέπτες καλώς ήλθατε.
Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας, να αποστέλλετε και να μοιράζεστε κρίσεις, σχόλια, απόψεις, στην ηλεκτρονική διεύθυνση :
amalgamaparamythias@gmail.com

Με εκτίμηση,
Η Ομάδα Διαχείρισης


Κυριακή 19 Ιουνίου 2016

π. Γεράσιμος Φωκάς: “Έχουν μεγάλη αξία, αδελφοί μου, τα μνημόσυνα για τους κεκοιμημένους”


Αιωνία η μνήμη

“Έχουν μεγάλη αξία, αδελφοί μου, τα μνημόσυνα για τους κεκοιμημένους”.

“Μου έλεγε πολλές φορές ο Γέρων Παϊσιος ότι εκεί στο κελλί του στην Παναγούδα εμφανίζονταν συγγενείς του από τις γενεές γενεών της οικογενείας του, που δεν ήξερε ποιοι είναι και του έλεγαν 'ευχαριστώ'. 
'Μα ποιος είσαι εσύ;'

'Ο προπάππος τάδε'
'Μα γιατί με ευχαριστείς; Τι σου προσέφερα;'
'Μου έκανες μνημόσυνο, τρισάγιο, κομποσχοίνι'
Έχουν μεγάλη αξία, αδελφοί μου, τα μνημόσυνα για τους κεκοιμημένους”.
...............
Αυτό είναι απόσπασμα από μαγνητοφώνηση του αγαπητού Λουκά, που μια φορά εκεί ψηλά στο ξωκκλήσι του Προφήτη Ηλία ήρθε κοντά μας και μας είπε:
“Ο π. Γεράσιμος διαβάζει τη σκέψη. Βρισκόμασταν στη παραλία, κάπως απομακρυσμένοι ο ένας από τον άλλο κι εγώ σκεφτόμουνα ότι θα φύγω και θα αρχίσουν να μου κάνουν μνημόσυνα. Τότε ήρθε κοντά μου και μου είπε:
'Άσε τα μνημόσυνα τώρα, έχουμε καιρό ακόμη' ”.
Και πράγματι ο Λουκάς έζησε κι άλλα χρόνια και αφού έφυγε, δεν άργησε να τον ακολουθήσει ο π. Γεράσιμος....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου