Καμπαναριό του 15ου αιώνα στην Κεφαλονιά

Καμπαναριό του 15ου αιώνα στην Κεφαλονιά
Αγαπητοί επισκέπτες καλώς ήλθατε.
Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας, να αποστέλλετε και να μοιράζεστε κρίσεις, σχόλια, απόψεις, στην ηλεκτρονική διεύθυνση :
amalgamaparamythias@gmail.com

Με εκτίμηση,
Η Ομάδα Διαχείρισης


«Ενθρονίστηκε» για πάντα στις καρδιές μας!

«Ενθρονίστηκε» για πάντα στις καρδιές μας!
Δίκαιος ἐάν φθάση τελευτῆσαι, ἐν ἀναπαύσει ἔσται. Γῆρας γάρ τίμιον, οὐ τό πολυχρόνιον, οὐδέ ἀριθμῶ ἐτῶν μεμέτρηται. Πολιά δέ ἐστι φρόνησις ἀνθρώποις, καί ἡλικία γήρως, βίος ἀκηλίδωτος. Εὐάρεστος Θεῶ γενόμενος, ἠγαπήθη• καί ζῶν μεταξύ ἁμαρτωλῶν, μετετέθη. Ἠρπάγη, μή κακία ἀλλάξη σύνεσιν αὐτοῦ, ἤ δόλος ἀπατήση ψυχήν αὐτοῦ. Βασκανία γάρ φαυλότητος ἀμαυροί τά καλά, καί ρεμβασμός ἐπιθυμίας μεταλλεύει νοῦν ἄκακον. Τελειωθεῖς ἐν ὀλίγω, ἐπλήρωσε χρόνους μακρούς• ἀρεστή γάρ ἤν Κυρίω ἡ ψυχή αὐτοῦ, διά τοῦτο ἔσπευσεν ἐκ μέσου πονηρίας. Οἱ δέ λαοί ἰδόντες καί μή νοήσαντες, μηδέ θέντες ἐπί διανοία τό τοιοῦτον, ὅτι χάρις καί ἔλεος ἐν τοῖς ὀσίοις αὐτοῦ, καί ἐπισκοπῆ ἐν τοῖς ἐκλεκτοῖς αὐτοῦ.

Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

Αιρετικοί είναι μόνον όσοι καταδικάστηκαν από Ορθόδοξη Σύνοδο; ΟΧΙ: Οι Άγιοι Ομολογητές της εκκλησίας μας απέκοπταν κάθε σχέση με τους αιρετικούς επισκόπους, ΠΡΙΝ αυτοί καταδικαστούν από Ορθόδοξη Σύνοδο.


Μια από τις πλανεμένες, αντιπατερικές και ανορθόδοξες διδασκαλίες και θεωρίες της παναιρέσεως του Οικουμενισμού που ασπάστηκε η Σύνοδος της Κρήτης είναι ότι, Ανάθεμα- Αιρετικός δεν είναι αυτός που έχει αιρετικό φρόνημα και κηρύττει δημοσίως και φανερώς αιρετικές αντιπατερικές διδασκαλίες,αλλά είναι αυτός που καταδικάστηκε από Ορθόδοξη Σύνοδο γι αυτές.
Αντιθέτως η Χριστιανική διαχρονική διδασκαλία των Θεοδίδακτων Αγίων της Εκκλησίας είναι ότι, Ανάθεμα -Αιρετικός είναι αυτός που έχει αιρετικό φρόνημα και κηρύττει φανερώς και δημοσίως αιρετικές, ανορθόδοξες και αντιπατερικές διδασκαλίες εμμένοντας αμετανόητος εις αυτές.

Η Ιστορία της Εκκλησίας μας έχει διδάξει ότι, όλοι οι αντιαιρετικοί αγώνες των Αγίων Ομολογητών της Εκκλησίας,οι οποίοι απέκοπταν κάθε εκκλησιαστική επικοινωνία με τους Ανάθεμα- Αιρετικούς, κατ ‘όνομα Επισκόπους, έγιναν πριν καταδικαστούνε από Ορθόδοξη Σύνοδο οι Ανάθεμα – Αιρετικοί κατ ’όνομα Επίσκοποι.
Έγιναν τότε που οι καταληψίες Ανάθεμα -Αιρετικοί κατ’όνομα Επίσκοποι, κρατούσαν παρανόμως με την βοήθεια της εκάστοτε εξουσίας τους Επισκοπικούς Ορθόδοξους Θρόνους,κάνοντας επίσημη γραμμή της Εκκλησίας την Αίρεση τους.
Ήταν και είναι παράνομοι και καταληψίες, διότι όπως κηρύττουν οι οδηγοί της Ορθοδοξίας και Διδάσκαλοι της Οικουμένης προηγείται  η Ορθόδοξη Πίστις και κατόπιν ακολουθεί η Εκκλησιαστική τάξις .
Η διασφάλιση της Ορθοδόξου Πίστεως μέχρις αίματος και η καταδίκη και εκδίωξη των καταληψιών Ανάθεμα -Αιρετικών κατ’όνομα Επισκόπων από τους Επισκοπικούς Ορθόδοξους Θρόνους και η αντικατάσταση τους από κανονικούς Ορθοδόξους Επισκόπους από Ορθόδοξη Σύνοδο, είναι η αιτία όλων των Αντιαιρετικών  αγώνων των Αγίων Ομολογητών της Εκκλησίας.
Όταν συν Θεό επιτευχθεί αυτός ο Άγιος σκοπός και αποκατασταθεί η Ορθοδοξία, τότε τελειώνουν οι αγώνες, παύει ο πόλεμος, έρχεται ειρήνη στην Εκκλησία.


Αν τώρα  παρ’όλα αυτά,κάποιος Χριστιανός, κληρικός, μοναχός ή λαϊκός περιμένει να αγωνιστεί, να πολεμήσει την Αίρεση και να διακόψει κάθε εκκλησιαστική επικοινωνία με τους Ανάθεμα- Αιρετικούς, κατ’όνομα Επισκόπους, όταν καταδικαστούν και εκδιωχθούν αυτοί, όταν τελειώσουν οι αγώνες, παύσει ο πόλεμος και έρθει ειρήνη στην
Εκκλησία, τότε να μας συγχωρεί με το συμπάθειο, αλλά κατά την λαϊκή ρήση θα πρέπει να χρωστάει, δεν θα είναι καλά στα μυαλά του! 
Οι Θεόπτες Πατέρες και Διδάσκαλοι της Ορθοδοξίας ορίζουν επίσης ότι,η επίσημη διακήρυξις και αποδοχή της Αιρέσεως γίνεται με την Συνοδική διακήρυξη και απόφαση, η οποία νομιμοποιεί την παρανομία και την καθιστά γραμμή της Εκκλησίας.
Δηλαδή όπως έκανε η Αιρετική Σύνοδος της Κρήτης με τον Αιρετικό Οικουμενιστή Πρόεδρο της  Πατριάρχη Βαρθολομαίο, η οποία διακήρυξε την Παναίρεση του Οικουμενισμού.

Εύχεστε και για εμένα
Μοναχός Μακαριος Κουτλουμουσιανός

Κάθισμα Αγίου Νικολάου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου